wtorek, 31 lipca 2012

Hmm , opis bloga z opowiiadaniem , oraz moje zdanie .

Witajcie . 
Ostatnio natknęłam się na bloga pewnej dziewczyny . Zaczęłam go czytać , a co później się okazało należy on do mojej sąsiadki . 
Z racji , iż założyłam bloga , w którym umieszczam recenzję filmów , oraz książek , poprosiła mnie abym napisała co o nim myślę .

 Jest o ... 

szesnastoletniej dziewczynie , która boryka się z problemami XXI wieku , czyli : paleniem papierosów , nadużywaniem alkoholu , oraz innych środków odurzających .

Jak dla mnie ... ? 

Hmm..jak dla mnie dziewczyna ma w sobie talent pisarski , ale jest parę rzeczy , które trzeba by było zmienić. M.in. 
  • jest mnóstwo błędów ort.( jednakże moglibyśmy jej to wybaczyć , ponieważ jest dyslektyczką . ) ale w końcu jak robimy błąd , to jest tak opcja , która podkreśla nam go , i wtedy mogłaby go zmienić , choć tego wcale nie robi .
  • zawartych jest też wiele powtórzeń . Kurcze , przecież mamy słownik wyrazów bliskoznacznych , tak czy nie ? Czy tak trudno zajrzeć do niego i zmienić niektóre słowa ?
  • coś , z czym wiele osób ma problemy . A mianowicie .. interpunkcja ! Przecinki , przecinki i jeszcze raz przecinki .
  • opowiadanie to , jest mało rzeczywiste . Chodzi mi o to , że najpierw jest mowa o jednym , a później o drugim , które w ogóle nie wiąże się tkz. 'kupy' .

 Może trochę skrytykowałam , ale w sumie już taka jestem . Mówię to co mi leży na sercu , oraz prawdę.  

W pewnym rozdziale było napisane ,że rodzice  nie godzą się na to ,iż ów dziewczyna przychodzi do domu na kacu , czy od niej aż 'daje' papierosami . Na co ona odpowiedziała : ''to jest moje życie , i mogę robić z nim co chcę ''.
Zgadzam się z tym w 100 procentach . Każdy ma swoje życie i może robić z nim co zechcę , przecież Bóg dał nam wolną wolę .
 A teraz przyszedł czas na ocenę opowiadania w skali od 1 do 10 .
7 ! .
                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz